برای نی نی توی دلم می نویسم

بدون عنوان

1396/1/25 13:07
نویسنده : مامانی
22 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

ایتجانب مامان خانوم تو اتاق خونه ی مادر شوهری نشستم و دارم برات می نویسم. بابا رفته کوه عزیزکم..  خلاصه که منم و تو.

خیلی دوستت دارم نفسم. من اغلب احساس تنهایی میکنم ولی تو که بیای پیشم اوضاع عوض میشه.. تو دوران زندگی مشترک با آقایی تو خونه ی مامانش عمو ها عمه هات و بچه هاشون همه یه قسمت کوچولو با من بودن و با کسی دعوا ندارم ولی خب هیچکدوم  اونجور که باید به قلبم نزدیک نشدند. 

نفسم من اونجور که باید مهر مادری رو دریافت نکردم و میدونم کمبودش یعنی چی من هیچی برات کم نمیذارم عزیزکم.

علی عمو رفته سقف خونه مونو درست کنه ایکاش خونه مون زودی کاراش تموم بشه و مامانی یه نفس راحت بکشه.

عزیز دلم مامانی الان یکم دلش گرفته.. بخاطر نبود بابا و کارای تموم نشدنی خونه مون.

راستی فردا میریم ببینیم که قلبت تشکیل شده؟

دوستت دارم نفسمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)